از خوانده‌ها و نخوانده‌ها

+۱۵

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۲۱ ب.ظ

تموم شد! جیمز و هلوی غول‌پیکر آلمانی که گمون می‌کردم تا آخر تابستون بخونمش الآن تو بیست‌وپنح روز (و شاید هم کم‌تر) تموم شد. گمونم بیش‌تر از هزار کلمه یاد گرفته باشم و تجربه‌ی خیلی موفّقی بوده. خوش‌حالم که شروعش کردم و نشون می‌ده که یاد گرفتن زبان جدید از اون‌چه که فکر می‌کردم خیلی ساده‌تره. باز هم ازش خواهم نوشت.

تا آخر تابستون به هیچ وجه نمی‌خوام یاد گرفتن آلمانی رو رها کنم. استمرار در یاد گرفتن زبان خیلی خیلی مهمّه. +۱۴

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۷
سا را

نظرات  (۱)

چقدر عالی . من رمان خوندنو دوس دارم ولی فقط به زبون مادری. 

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی