از خوانده‌ها و نخوانده‌ها

+17

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۲۲ ب.ظ

دیروز هفده صفحه چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی خواندم! باورنکردنی‌ست برای خودم و خیلی خوش‌حال‌کننده. 

تمرکز چندانی ندارم. امروز برای یک ساعت کار کردن هر چند دقیقه بلند می‌شدم. با این وجود دارم خودم را زور می‌کنم که کار کنم. برای گواهینامه ثبت‌نام کردم. می‌خواهم قبل از شروع کلاس یک دور کتابی را که داده‌اند بخوانم. راستش اینکه زود گواهینامه بگیرم برایم مهم است. هرچند الآن هیچ از رانندگی سردرنمی‌آورم. ولی اگر همه‌چیز آن‌طور که می‌خواهم پیش برود؛ می‌توانم پاییز هرروز بروم کتاب‌خانه و فکر خیلی خوشایندی‌ست. کمی از فلسک هم یاد گرفته‌ام.
؛

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۰
سا را

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی