از خوانده‌ها و نخوانده‌ها

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۲۴ ب.ظ

من چندان هم تنبل نیستم. صرفاً مقدار خوبی وسواس دارم و حالا خوش‌حالم که این را می‌دانم. 

آلمانی خوب جلو می‌رود. ده روز است که شروع کرده‌ام و احتمالاً با محسن متن بخوانیم. امیدوارم سرعتش را نگیرم و وقتش را تلف نکنم. آلمانی یاد گرفتن تا حالا امیدوارکننده بوده. لااقل دو ماه می‌خواهم با همین میزان کار جلو بروم و بعد اگر خواستم کمش کنم.

چند روزی‌ست سراغ سانسکریت نرفته‌ام. چرا؟ وسواس. نمی‌خواهم ولش کنم. فعلاّ یاد گرفتن سانسکریت و آلمانی برای من نشانه‌ی فائق شدن بر وسواس است. گیتا خیلی کند جلو می‌رود و می‌فهمم که باید از وسواسم برای فهمیدن همه چیز دست بکشم. امروز سراغش می‌روم.

قرار شد طرّاحی سایت یاد بگیرم. به نظرم آمد حالا که کتاب خواندن را ول می‌کنم بهتر است با پروژه پیش بروم. امیدوارم جواب بدهد.

گمانم باید کم‌کم شروع کنم ریاضی یک بخوانم. با توجّه به اینکه ریاضی دبیرستان را هم بلد نیستم. از فکر کردن به اینکه شاید به خاطر قبول نشدن در ریاضی یک و دو نتوانم ماینر علوم کامپیوتر بگیرم قلبم می‌ریزد. برای ریاضی خواندن باید با اضطراب‌های دیگری مواجه شوم که تا به حال مواجه نشده‌ام.

در مجموع؛ این روزها را مفید می‌یابم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۱
سا را

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی